Fuckelifuck.

En snabb beskrivning om omgivning runt mig nu skulle vara: molningt, vita tegelväggar, gröna fönsterkarmar, vitt plastbord och stolar, ett bra gäng blommor och utsikt över state street, skulle jag tro. Så med andra ord så har jag gått och gömt mig på en terass på hotellet. Jag är trött, nyvaken och besviken på att pengarna inte har kommit in på kontot än. Riktigt besviken. Det enda jag önskar mig nu är att få packa upp min väska och köpa ett gäng galgar till min garderob i lägenheten. Fy sjutton, vad skönt det skulle vara! Rena drömmen.
Finns inte så mycket mer att tillägga än sålänge idag. Dagen har bara börjat och klockan är inte mer än 10.15.
Och för att förgylla min dag så funderar jag på att gå ner på state street till min favorit affär urban outfitters. Kläder och inredning i ett. Säg mig hur man inte lyckas gå omkring och dagdrömma där! =)
Dagdrömmande får helt enkelt bli min räddning från verkligheten idag.

Kommentarer
Postat av: Mia

Kul att du kommit igång med bloggen, och det verkar vara mkt intryck och händelser redan, spännande det måste vara:-) Jag kommer fortsätta läsa så du får inte glömma bort att skriva ;P hihi. Ha det superbra! Kramar

2010-08-10 @ 21:24:48
Postat av: Ia

låter som det kan bli en bra dag om du går till urban outfiters=) kram kram

2010-08-10 @ 22:01:56
Postat av: Anonym

Haha, Mia! Det hoppas jag! Jag skriver ju som bara den nu ju, förväntar mig att åtminstone du kommer följa mina inlägg helt slaviskt! :) Det händer grejer ja, hela tiden. För många ibland. Man måste verkligen sära på vissa saker annars blir man galen. Hoppas allt är bra med dig! Att livet är till belåtenhet i Uppsala? :) puss!

2010-08-11 @ 04:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0