monday evening, 22.10pm

Man kan inte välja när och hur man ska dö. Det enda man kan bestämma är hur man ska leva - Joan Baez


Med musik flödandes i öronen har jag nu tillbringat en längre stund sittandes på vardagsrums golvet. Idag har jag skämts i bokaffären när mitt amerikanska kort vägrade fungera. Jättekul, eftersom tanten i kassan frågade mig lite undrande om jag skulle enroll alla de kurserna som jag plockat på mig böcker till. Som om det vore lustigt? Dagen utöver det har inte varit särskilt händelserik. Fick motvilligt tjuvlyssna lite på när grannarna bråkade lite förut. Det här är faktiskt första gången jag är uttråkad, och dessutom har mattsmak i röven. Heltäckningsmattor är inte så bekväma som dom utger sig för att vara. Plus att vi har ett litet cigarett märke i vår som sitter där och retar mig varje dag. Imorgon hoppas jag på vackert väder så jag kan sysselsätta mig med något utmattande då jag börjar känna av en viss överskottsenergi.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Yeehy...vad kul att vi äntligen fick prata :DD

Jag har presis insett hur mycket jag sakner dig, eller ja det har jag vääll gjort dom senaste åren men va faan det är nue som räknas ;)



Du vet att du kan klicka dig in på min blogg och svara tillbaka på min kommentar =) tönkte bara om du ville veta :D



Vet du inte hru man gör? Säg till Cissi då så hjälper hon dig haha..



Puss puss och sova gott nu.

2010-08-17 @ 08:50:54
URL: http://iissic.blogg.se/
Postat av: sis J.

<3

2010-08-17 @ 15:37:46
Postat av: Anonym

<3 <3

2010-08-18 @ 02:28:06
Postat av: Malin

Vi missade varandra precis idag på face. Vi får typ boka en dejt ;) Du får köpa dig en bra bok och sätta dig i solen, så går tiden fortare :)

2010-08-18 @ 08:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0