probably just an ordinary sunday.

Idag har jag vaknat upp i min riktiga säng för första gången, blivit helt återställd från fredagens partaj (stark vin, rom/cola och beer pong är inte en okej kombination), haft fullständigt panik inför min första skoldag, blivit sextrakasserad, haft en släng av dåligt humör, varit på state street, avskytt barn, ätit glass på ben and jerrys, påbörjat en ny vänskap, organiserat bland mina papper och skolböcker, ätit en av mina lyxigare måltider bestående av pasta alfredo och röd paprika med vatten att dricka till, insett att jag snart måste tvätta igen och än idag inte har hunnit med några soltimmar på stranden, inte varit röksugen en enda gång (3 veckor nu minus 3 cigg!), hittat en stjärnskruvmejsel till vår stol så nu kan vi äntligen få ihop den (var så enkelt som att grannen i 113 hade en), insett att jag inte har tittat på tv på 3 veckor, saknat mina djur något så galet, varit avundsjuk på alla kärlekspar och längtat ihjäl mig efter min man, hört om ett knivslagsmål som ägde rum i La Brezza igår kväll - fruktansvärt hemskt!, känt mig lat och funderat på att börja träna, ätit jordgubbar och flingor till frukost, för första gången vaknat upp först av alla i lägenheten - jag brukar alltid vara sist, blivit berikad med ett nytt ordspråk som jag i skrivandets stund har lyckats glömma bort, shoppat två par shorts och en rutig skjorta, kollat in mitt skol schema - vilket kommer bli följande:

Måndag. Eng 80 8-9.25am, Math 7-8.20pm
Tisdag. 3D design 12.45-3.05pm, Eng 70 3.30-5.50pm, Math 7-8.20pm
Onsdag. Eng 80 8-9.25am
Torsdag. 3D design 12.45-3.05pm, Eng 70 3.30-5.50pm
Fredag. Eng 80 8-9.25am

Så det här har varit min söndag i runda slängor, helt enkelt. På återseende!


Kommentarer
Postat av: Losifer

snart börjar det riktiga livet :() lycka till!!

2010-08-23 @ 16:27:55
Postat av: cathrine

haha vilken dag=) kram och puss

2010-08-24 @ 19:43:46
Postat av: Malin

Kul att du hinner vakna först av alla nångång, så brukar det aldrig vara ;) Ladda batterierna nu, det brukar dra igång tufft med allt på en gång!

2010-08-25 @ 09:00:55
Postat av: Cissi

nää, men titta du lyckades med bilderna haha

2010-08-25 @ 19:45:51
URL: http://iissic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0