proppar huvudet fullt med ljuva toner av reggae.

Sitter här för mig själv och firar att jag är fri från läxor denna kväll. Fantastiskt! Mina ögon föll tidigare på en något så underbar reklamannons på facebooken. Hör och häpna, gott folk! RICHIE SPICE kommer till Soho, 10 sept, i Santa Barbara! JAHA JA! Reggae kan man aldrig få för mycket av, tackar och bockar för den ljuspunkten i mitt annars så flitiga, framtida plugghäst liv. Ja ni, peoples. Kan ni tänka er att jag pluggade i 5/7 dagar i förra veckan!? Inte jag heller, men det gjorde jag. Och jag är fortfarande hyfsat förvånad. Helgen kom som man så många gånger i sitt flickliv har fantiserat om att en riddare på en vit häst ska göra. Behövande! Dagen i fråga har varit lugn. Lektionen på morgonen överlevde jag utan några större men för livet, och efter den blev det häng vid poolen. Bli (sol)bränd och fördjupa sina kunskaper i engelska språket med hjälp av boken "The Alchemist" är inte fy satan. Nu ska jag drömma mig bort till en snar framtid innan det är dags för ett tidigt skutt i säng ikväll.

"Endast den tama fågeln har en längtan. Den vilde den flyger"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0