sunday, soon monday..

Med en lite lätt smärta i benen efter att ha suttit alldeles för länge med benen i kors, i sängen, med näsan i skolböcker, målat naglarna, diskuterat musiksmaker, cougares, träning osv. Så är jag nu alldeles strax redo för sängen och en ny skoldag imorgon.
Denna dag började med att underbart nog vakna upp vid halv elva, nästan samtliga sambos åt frukost tillsammans och glodde en kortis på en skitdålig skräckfilm. Vi har kommit underfund med att vi har 1763 tv kanaler. Vilken människa behöver det? Jag har fortfarande inte sett en hel film eller följt någon serie på tv:n. Onödigt, fruktansvärt onödigt. Efter frukosten så roade jag mig med att tvätta en snabbis, tjuta lite i telefon när jag pratade med karln (fick en släng av extrem hemlängtan) och ta bussen upp till Albertssons i Mesa för lite livsmedels shopping.
Imorgon händer inte mer än det jag med all säkerhet vet om just nu. Engelska lektion på morgonen, rast i 9,5 timmar för att sedan avnjuta en matte lektion i 1h 20 min. Lagom jobbig måndag, med andra ord!
Ta hand om er och ha en fantastisk dag!

"Också ett långt liv är för kort för att man ska ägna tid åt det som varit"
Lennart Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0