third time lucky..

or?
Förvirrad är mitt förnamn och tankspridd efternamnet. Vet knappt vart jag har arslet och imorgon är det dags för skoldag nummer tre. Hur fan kan man bli helt väck på två dagar? Pratade engelska med svenskar idag och svenska med amerikaner? Kan ju inte låta bli att tänka på den klockrena kommentaren i Madagaskar. "I dont know if Im black with white stripes, or white with black stripes" Det är precis så jag känner mig. Men tursamt nog kan jag ju iallafall stoltsera med att jag inte har haft några problem med att hitta till klassrummen, är ju ett plus i all övrig dimma.. Är sen kväll här nu och ett längre, ingående inlägg om huruvida jag upplevt skolan och klasserna hittills får vänta lite. Jag är riktigt trött och det finns i princip aldrig någon ledig tid känns det som. Känns som om det var ett tag sen jag riktigt tog mig tid för att andas..
Time for bed. To be continued..

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ååh, vad jag saknar dig...var inte så förrvirrad. Du klarar det :DDD PUSS

2010-08-25 @ 19:48:55
URL: http://iissic.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jo föresten, kanske ska svara på kommentaren. haha jo då dom är skit söta när dom väl håller på hihi. och vi mår la bra, men det är skit väder här nu, blåser och rgnar heela tiden =(

Saknar dig =) Puss

2010-08-25 @ 19:50:00
URL: http://iissic.blogg.se/
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

2010-08-25 @ 20:21:48
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0