typiskt..

Ni som känner mig är väl medvetna om att jag inte är särskilt förtjust över att kliva upp tidigt på morgonen. Aldrig varit, kommer förmodligen aldrig att bli. Men idag var jag, kanske inte uppe med tuppen, men nog fan var det hönan iallafall. Gjorde mig iordning, åt en tråkig frukost, svarade på ett eller två mail på facebook. Efter en stund kände jag att det  var dags att skutta iväg till min första lektion i basic drafting. Jag var mer uppspelt än vad jag gjorde väsen av, jippikajje jippiekajjo! Efter att ha snurrat en runda på campus området, och letat efter klassrummet så hittade jag det till slut. Väntar, väntar.. klockan går.. "Vad fan..?", väntar igen. Här lägger lärarna en stor vikt vid att man är i tid. Kommer man försent x antal gånger så blir man kickad från klassen, punkt slut. Och eftersom jag satt utanför ett tomt, mörkt klassrum och undrade vart sjutton alla mina nya klasskompisar höll hus, så slängde jag iväg ett sms till en av mina sambos. Visade sig givetvis att jag hade blandat ihop dagarna och klassen inte är förrens imorgon kl 10am-2.05pm. Skit. Men tursamt nog behövs ett tidsfördriv i enbart tre timmar, för sen ska jag iväg och fika med en tjej från engelska 70 klassen. Efter det blir det eng 70 mellan 3.30-5.50pm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0