Los Angeles.

Da spenderas det aterigen en helg i L.A. Firade Thanksgiving for forsta gangen igar, super mysigt, otroligt mycket mat - tank svenskt julbord. Langesen man satt pa en familjemiddag, langtade hem litegrann. Vet exakt redan nu vilka matratter jag ska leva pa i minst tva veckor nar jag kommer hem. Kottbullar, potatis och brunsas. Spaghetti och kottfarssas. Lasagne. Stuvade makaroner och falukorv. Och givetvis - Lussebullar!

Other than that, sa har veckan varit lugn. Registrering for Varen 2011 ar fixad och forhoppningsvis alla papper ocksa. Personalen pa International Office ar ju inte de smartaste direkt, haller tummarna for att slippa komplikationer dar.
Gladjande nyheter ar dock att jag fick alla kurser jag ville ha! Sa kommer lasa fem kurser fran mitt certificate, med andra ord 13 units som kommer gora mig kanon pank.

  • Survey of Interior Design
  • History of Art: Prehistoric - Gothic
  • Fundamentals of Drawing
  • 2D Design - Compistion and Color
  • Historical Furniture
Sa blir att hem och plugga igen all inredning som jag missat det senaste manaderna och jag langtar nagot sa obeskrivligt! Antligen ar det pa gang.

Tanker pa alla er darhemma, saknar er varje dag nu.
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter as härligt!

Vi saknar dig med, längtar nu tills du kommer hem! :)

2010-11-28 @ 09:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0