Me, my blanket and Mr. Boredom.

Har absolut inget vettigt att skriva om. Tråkigaste kvällen på länge. Håller mig hemma och samlar på mig lite vuxen poäng, har varit sanslöst dålig med det de senaste månaderna - skärpning står i kursivt på en kant till nästa termin. Lite smått irriterad på att Spotify som givetvis nu - 12 dagar innan hemfärd - ska komma på att jag inte befinner mig i Sverige. Svordom. Youtubar istället, åtminstone något positivt.. Dagen för övrigt har påmint om väldigt många andra tidigare måndagar i mitt liv. Lugn, alldeles för lång och inte speciellt händelserik. Plus det värsta - imorgon är det tisdag och jag har inte sen barnsben tyckt om tisdagar. Meningslös dag. På fredag däremot så pratas det däremot om att åka till West Hollywood med en, två party bussar och Boulevard 3. Vad sjutton det nu är - Nattklubb, klubb, bar, no clue. Time will tell och jag återkommer med rapporter, dags för sängen här nu. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0