Memories to keep,

moments that will last forever.

Klockan är närmare tre på natten och jag trivs som aldrig förr. Jag kan med hjärtat och själen meddela att jag aldrig mer vill hem. Har hittat mitt nu, en framtid som värmer trots livets stundvis, envisa motgångar.


Tiden som har gått sen jag sist skrev har varit minst sagt händelserik, intressant, underbar och fylld med nya intryck. Halloween, Venice, Hollywood, Six Flags och besök av fantastiska vänner har hunnit avverkas.
For now, I´m just a happy camper.


Kommentarer
Postat av: Malin

Glöm inte dina vänner som ivrigt väntar till du kommer hem <3

2010-11-15 @ 12:02:45
Postat av: jessie

Har er i tankarna varje dag! <3

2010-11-15 @ 18:12:56
URL: http://readmeiamascrapbook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0