Mitt liv i ultrarapid.

Överanalyserar, funderar, blir konfunderad - är gällande nuläget tre väldigt bra nyckelord. Senaste dagarna har jag känt mig lite lost, tappad, vilsen, desorienterad, rotlös. Kärt barn har många namn och välkommen tillbaka, ungjävel, har inte saknat dig. Som en typisk reaktion från en tjej gällande beslut så förstorar, komplicerar jag säkerligen upp det till en orimligt, onödig nivå. Men när det handlar om en själv, livet och framtiden så är det väldigt svårt att inte låta bli. Egoistisk, altruism. Oavsett vad beslutet kommer att grundas på så är det tuffaste att det kommer med en livsförändring.


Kommentarer
Postat av: Ia

vad som än sker så blir det alltid till det bästa i slutändan, lyssna bara på ditt hjärta (å storasyster=) )

2010-11-21 @ 07:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0