Reality has stepped over the threshold.

Verkligheten har sannerligen hunnit ikapp. Nya kurser inför nästa termin ska registreras imorgon och om bara 19 dagar beger jag mig ifrån Santa Barbara och hem till Sverige. Nu är det så nära men ändå så långt borta.. Finner få ord för hur kul det faktiskt ska bli att nästa termin få påbörja mitt certificate inom Interior Design. Att jag längtar så jag dör är ett milt uttryck!

Blev även informerad tidigare idag om att det tydligen är 1a advent på söndag. Jul? Har absolut inga som helst julkänslor och även det är något som känns långt bort. Började dock sakna alla där hemma en gnutta mer, längtar ivrigt efter att få träffa familjen, vännerna och djuren. Pyssla lite i ettan, jaga syrrans ungar, ha snöbollskrig..

But until then,
live safe and I´ll see you all soon.
Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0