Måndag: Lägesrapport 1.

Förbannat trött. Stressad som ett as.. ligger nu i sängen, med hörlurarna hårt i proppade i öronen och försöker få mig själv att slappna av. Lättare sagt än gjort när man vanligtvis är van vid att ha hundra bollar i luften. Men det är ju som alla vet stor skillnad på hundra och tusen, och i skrivandets stund lutar det mer åt tusen. Lite för avancerad multitasking. Kommer dock utan tvekan återigen bli en tuff vecka, men förhoppningsvis bara fram till onsdag. Då ska bla bara tre uppsatser i den ena engelskan lämnas in, och jag hoppas "faski mig" att jag slipper se den ena av dom igen. Petiga skit lärare. Mitt huvud går verkligen på högvarv och jag skulle inte bli den minsta förvånad om jag imorgon vaknar upp och kan varken prata svenska eller engelska. Finns ju faktiskt en sån sjukdom, minns dock inte namnet.. På tal om att vakna upp, så har det tydligen regnat inatt. Duggade lite i morse när jag gick hem från lektionen strax innan 9.30, men verkar som om det åtminstone börjar ljusna upp ute nu. Jag har direkt inget emot det, känns skönt att få lite höst känslor. Minskar hemlängtan, japp, idag är den grym det fanskapet, och tro det eller ej, så har jag saknat att årstiden inte har slagit om. Inbiten svensk, mån tro? Hoppas inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0