"Under tiden, så går tiden.."

Två ord. Äntligen helg. Vilken vecka!
Värmen har varit underbar, en aning olidlig när det ryktades om att det var runt 35-40 grader, men annars har det varit som en stor kram, varje dag! LA tog tydligen nytt rekord.

http://www.dn.se/nyheter/varlden/rekordvarmt-i-los-angeles-1.1178183
Good to know..

Kan glatt berätta att jag fick en överraskning i måndags när jag kom hem efter att pluggat matte i math lab, och var otroligt frustrerad och på dåligt humör. Min man hade skickat rosor till mig! Vackra, vackra du! Jag undrar hur många gånger du ska få mitt hjärta att smälta. Älskar dig oändligt mycket!
Veckan har för övrigt varit lugn. Gick ut en sväng igår, käkade taco och drack cosmos. Upp idag för att avsluta veckan med lektioner i engelska och äntligen få avsluta den fruktansvärt, dryga, meningslösa PD klassen för internationella studenter. Dessvärre börjar jag en ny igen nästa vecka. "Jag kanske är lite galen.. nej, det är jag inte..". Har denna vecka betat av två midterms i matte och engelska, lämnat in essays hit och dit, samt övriga läxor. Känns riktigt skönt med en paus nu faktiskt. Hoppas på att vakna upp som en ny människa imorgon med tonvis med energi, vilket grannhusen här runt omkring förmodligen inte lär göra. Vilket party det är utanför dörren alltså.. said the old lady. Kvällen har ju faktiskt spenderats i ett lugnare tempo med att glo på tv, målat naglarna och gott sällskap. Var behövligt! Är trött som ett as. Imorgon blir det att fördriva tiden på nivåer som innefattar lite mer action..
Längta är ibland halva nöjet.
God natt, peoples!
ps. bloggen vill inte samarbeta, och jag är för trött för att bry mig..

Slående vackert, kl 07.00
Underbara sol, kl 9.30
Kunde inte låta bli, men det här är förmodligen den största kotten jag sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0