Fredag night, 2.55am.

Ensam i nykter tillstånd..
Befinner mig i vår soffa, i vardagsrummet och är sådär sugen på att sova. Trots att jag innerst inne vet att jag behöver det eftersom jag egentligen är trött. (?) Ja, ni vet.. helgerna är alldeles för korta, precis som vanligt, och veckorna är alldeles för många. Det är helt extremt vad tiden bara springer iväg här! Prick tre månader kvar till hemfärd och jullov. I vilken verklighet hände det?
Saknat Kalmar staden och alla ni där hemma extra mycket ikväll. Eller i ärlighetens namn, så saknar jag er oftare än vad ni tror och vad jag själv är medveten om, skulle jag tro. Med andra ord varje dag, beroende på vad jag gör och i vilka situationer jag befinner mig i. Livets roliga smakar ibland inte lika bra om man inte får dela det med sina egna.
Och givetvis, tänker jag mest på dig.

Kommentarer
Postat av: cathrine

Vi saknar dig oxå lilla lollo=) men snart är det jul och då ska vi tölta efter Pontus=)

2010-09-14 @ 20:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0