I got the blues.

Jag och bla Rolling Stones som gäller ikväll. Ligger i min säng, och är fullkomligt slut både fysiskt och mentalt. För övrigt, en riktigt skit jobbig dag med vissa guldkanter. Dock färre än vad som behövs för att göra en dag bra. Känner även av lite halsont, huvudvärk, smak av feber, lukt av förkylning i näsan och frossa/värmeslag i perioder. Inte läge för det alls.

Mycket tankar nu, tynger ner något så fruktansvärt. Massa beslut som måste fattas, ingen kunnig att vända mig till och en annan vet varken ut, in, in eller ut. Vad gör jag, hur vet jag att jag gör rätt? Jaha du, se på fan. Antar att det tillhör livet att vara vilsen när man vet vart man vill. Or? Hur lät det på en skala, är rätt knockad nu alltså.. frustrerande. Studierådgivaren jag snackade med idag var inte till någon större hjälp heller, nu när jag tänker efter. "Det var toppen..", said Maria Montezami.

25 grader och sol har Kalifornien bjudit på idag! Dessvärre har jag inte fått vara en av dom lycklig få som hann ta vara på solstrålarna. Plugg, plugg. Men imorgon hoppas jag på mer fritid, skulle behövas, tro mig. Bittert. Hör på mig vad negativ man var ikväll då, positivt tänkande..

Tillägnar en låt till dig, my love. Minnen som får en att le..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0