I have seen visions..

De senaste dagarna som har gått försatte mig i djupa tankar under en kort tid. Kring det mesta. Jag är inte särskilt förtjust i mig själv när jag blir sådan, kniper som en mussla och har säkerligen likheter med en zombie, någon som bara är där. Men förmodligen var det något som behövdes. Jag vaknade upp häromdagen återigen med en beslutsamhet som skulle kunna få mig att tro att jag kan erövra världen. Har fått tillbaka mitt positiva tänkande, hur jag nu lyckades bli så påverkade att jag tappade det från allra första början, har jag inte en aning om? Men nu har jag äntligen en insikt i vilket som kommer bli de smartare dragen och inte.



Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej snygging! Hoppas allt är braa där bort..

Kika in på min blogg du fick en award av mig :DD



PUUUSS

2010-09-07 @ 19:45:11
URL: http://iissic.blogg.se/
Postat av: Anonym

gjorde det! men fattar inte hur det funkar riktigt? eller har jag bara gått och blivit lite flr blåst på sistone? haha

2010-09-08 @ 08:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0