Lördag.

I skrivandets stund så ligger jag hemma i min säng, lyssnandes på musik och är nästintill i koma pga sömnbrist efter gårdagens party. Resonerade till slut som så ikväll att det är dags att tjäna in lite vuxenpoäng med att vara hemma en lördag. Även ifall min rastlösa själ får det att klia i hela kroppen, så får det bli, helt enkelt. Sitt, ligg, dö. Kan ju avslöja att jag fortfarande var dragen i morse när jag vaknade vid 10.30, efter att ha fått sova 5,5 timme.. Fruktansvärt onödigt.


Började gårdagen igår, riktigt lyckligt, med en cigg och ett "glas" vin på balkongen. Oslagbar kombination efter en stressig och tråkig vecka. Upptäckte senare på kvällen när tjejerna hade kommit hit, och vi hade placerat oss på balkongen, att det var en underbar fullmåne som lyste som aldrig förr.
Kom då att tänka på dig, och letade efter stjärnor på himlen.
Saknar dig något så otroligt.


Idag har jag inte varit mer aktiv än i form av att jag, tillsammans med tjejerna gick ner till stranden. Aldrig fel att lapa sol dagar som den här! Skulle gissa på att det minst har varit mellan 25-30 plus, strålande sol och varma vindar. Det ultimata vädret, med andra ord. Annars så har jag inte hunnit med särskilt mycket mer idag, än strand, laga mat. I morgon blir det plugg all day long..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0