4.11.18, Kl. 23.55

Trött, lätt exhausted, totalt omotiverad på mer plugg - Måndag kväll med andra ord. Tänkte runda av med en någorlunda lätt uppdatering om vad jag pysslat med under denna dag och dåvarande helg. För att börja med helgen som var den bästa på länge! Började Torsdags kvällen med födelsedagsfest och hemmafest på Oceano (gatan precis nedanför där vi bor). Fredagen, den underbaraste kvällen, tillbringades på en strand i Goleta och jag fick äntligen experience min första bonfire! Nyckelord: Beerpong, brasa, vin, vänner, nya bekanta, grilla marshmallows, nästan full måne, hav, vågor - you name it, the evening had it. Rekommenderas starkt! Lördagen blev inte lika lyckad men var helt okej med fyra vänner, vin, tända ljus, balkong häng och en snabb visit till Isla Vista, som för övrigt var stendött. Första gången i historien? Eventuellt. Som alla andra helger, oavsett om de nu börjar redan på Torsdagar, så gick det alldeles för snabbt till Måndagen igen och veckans alla måsten. Har idag fått ett quiz i 2D Design, slide test och en midterm i Historia överstökat. Har ungefär 40 sidor att läsa tills imorgon i Historical Furniture men huvudet jobbar inte alls med mig på den punkten just nu. Behöver kamma hem lite sömn egentligen. Insåg att i förra veckan så låg det inte alls så högt på prioriteringslistan. Tror jag sov ungefär 20h totalt på fem dagar när jag grunnar på det.. inte undra på att man ser ut som att man fått en rejäl känga under ögonen osminkad. Så är studentlivet antar jag. However, njuter nu i skrivandes stund istället för fullt av tonerna till ett nytt favoritband, The Growlers, och kan faktiskt spika att jag nuförtiden stöttar Maria Montezamis svenska språk då jag själv numera har problem med att komma på vad ord heter på svenska istället för tvärtom. Good night, peoples.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0