Dret lördag.

Dret - nya favorit ordet.

En tanke som nyss slog mig. Satt inte jag hemma förra lördagen också? Jag tror bestämt det. Men å andra sidan, man är inte arton år och odödlig längre. Sitter nu istället och gungar halvt uttråkat och med alldeles för mycket överskottsenergi i vår fula, beige ikea stol, halv glor slött på Shutter Island som går på tv:n. Funderar på att dra mig tillbaka och glo på film, har ju hört att Beetlejuice tydligen ska kick ass. Stressade tankar om en eller ev flera planer B till hösten infinner sig för jämnan och irriterar mig. Zoom ut, zoom in. Blir att sätta sig med papper och penna imorgon och göra grundliga efterforskningar helt enkelt. Fyfan. Kommer bli en lång, dret tråkig, vuxen hemmakväll..

Vädret som Santa Barbara har levererat över Springbreak har resulterat i lata dagar på stranden.
Underbart relaxing..



Kommentarer
Postat av: Cathrine

HEJ Lollo, vad händer till hösten, har du kommit fram till vart du ska? kram

2011-04-03 @ 12:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0