i vettigt brist på annat.

Så sitter jag ikväll, en torsdag, Santa Barbaras party dag för studenter, hemma. Veckan som har gått har varit helvetisk och fylld med en enorm lättnad inför terminens klasser. Helvetisk för att jag snart, med mitt taskiga tidsomdöme, har varit sjuk i två veckors tid och lättad för att kurserna kommer bli exakt så roliga som jag hade hoppats på. Dagarna och timmarna utöver det har annars tillbringats sjukliggandes i sängen. Trodde aldrig en förkylning kunde knocka en så hårt, har haft värsta huvudvärken i hela mitt liv. Visade sig dessvärre igår att jag förmodligen hade bihåleinflammation. Så blev ett snabbt besök på ett Scrubs liknande sjukhus och givetvis var det bihålorna och nu går man på antibiotika och något annat skit. Det är väl hela anledningen till varför jag sitter hemma ikväll, varit en halv duktig student, och försöker kurera mitt rastlösa jag. Jag är så sällskapssjuk så jag tror jag dör, så imorgon.. tänker jag oavsett vad ge mig ut bland folk. Kom tidigare på idag att jag inte hade varit utanför dörren sen kvällen innan - löste det problemet genom att ställa mig utanför ytterdörren i någon minut och sen gå in igen. Men som sagt, imorgon är en ny dag, 5 februari för att vara exakt. Och fredag dessutom -  jag kommer definitivt ha stora svårigheter imorgon med att ha mitt sällskapssjuka arsle placerat hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0