The passenger.

Jag fullkomligt längtar efter min framtida volkswagen van. Har otroliga planer som förhoppningsvis inom ett år eller två, tre blir verklighet. Som jag må har skrivit tidigare, lycka är få förunnat och i nuläget.. happy times, happy times..! Har siktet inställt på en ny destination så lämnar förhoppningsvis Santa Barbara till hösten och fortsätter min utbildning ett år till på annat håll. Både destinationen och skolan ligger obeskrivligt bra på tungan. Värmen börjar också komma tillbaka till den lilla staden jag befinner mig i nuläget. Hörde vår fåglar och kände svensk sommar doft igår på en kvälls promenad ner till affären. Pratandes med en vän, fantiserandes om nya möjligheter. Trots att jag numera finner mig själv begravd i en hög läxor, böcker varje helg så kan jag inte annat än att - le.

Iggy Pop - The Passenger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0