Monday.

Efter en dag i solen så kan jag konstatera att jag fått ytterst lite plugg överstökat och en härligt, kanon röd och sne solbränna. Så imorgon bojkottas balkongen och destinationen får istället bli plugg på stranden med extremt mycket solkräm. Utöver det så har jag även bla hunnit med en 1,5 timmes promenad, bank besök, handtvättat, pluggat ytterst lite till, haft ett efterlängtat samtal med en vän på skype och spikat en trip till LA i några dagar. Ska bli ovärderligt skönt att få byta bort Santa Barbara och pubarna på state street för LA och Hollywood. OCH det faktum att få komma bort och göra någonting som inte är svin dyrt över Springbreak. Väderleken utlovar sjukt fint väder hela veckan, så tänkte försöka övertala mina fellow travelers att åka till Venice Beach och slå ihjäl lite tid där. Ah, mitt älskade Venice.. soon I´ll be home again. Imorgon kväll blir det födelsedags middag på en restaurang, dumt nog lovade jag att testa en sake bomb med födelsedagsbarnet innan jag drog mig till minnes vad det är för något.. fasen. However, i skrivandes stund är klockan strax två på natten och nedvarvning med lite Bright Eyes fixar fram tröttheten någorlunda.


"And pass through my life like a dream through my head.
It will... it will be easy. I'll make it easy.
But all I have for the moment is a song to pass the time.
A melody to keep me from worrying.
Oh, some simple progression to keep my fingers busy.
And words that are sure to come back to me 
And they'll be laughing, and they'll be laughing."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0