Kl. 17.18

Tänkte uppdatera er med lite allmänt tjöt innan det är dags för sista klassen för dagen, Materials and Installations, mellan 18-21.00. Vilket jag bara sådär i förbi farten kan nämna att jag inte alls är så skitsugen på att tillbringa kvällens goaste timmar i ett klassrum. Har varit strålande solsken varje dag sen i fredags och antagligen ska denna veckan bli superb! Angående helgen så gjore jag inget utöver det vanliga. Var iofs en stund i Carpenteria igår, söndag, på någon Avocado Festival. Kort sagt var väl det rätt mysigt med något live band och en massa hungrig amerikaner. Några i cowboy hattar. Var dock min första vistelse och stranden var super mysig, mycket renare än Santa Barbaras skit strand med glass splitter här och där. Eftersom min beloved kamera blev tappad i sanden och man förtillfället är kamera lös, så är bilderna tagna med en Iphone. Jag är helt hundra nu på att jag gillar inte Iphones, var på vippen att köpa en tidigare men.. nä. Mobilen irriterar mig så håller mig till min gamla samsung tills den ger upp. Dags att göra sig iordning och dra med bussen alldeles strax. Senare ikväll blir det midterm plugg igen och ta död på en timme framför Svenska Hollywoodfruar. Vi hörs säkerligen snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0