Kl. 23.35

denna dag.. denna dag. Vart tog den vägen? Inte en susning.. sov av någon anledning till halv ett, får väl dra slutsatsen där att jag förmodligen var skit trött. Sen upp, käkade frukost, fick ett efterlängtat samtal från Sverige och pratade i hela 1 h 12 min! Värmde super mycket och fick verkligen tillbaka lite ny, välbehövlig energi!
Efter det drog jag ner "på stan" och mötte upp några tjejer. Blev fönstershopping, käk på Silvergreens, sen bio och filmen 50/50. Kan väl erkänna att jag fällde fyra tårar.. eller sju. Kom hem lagom till 21.00 och inte en själv var hemmai huset. Underbar, filosofisk tystnad som varade i 10 minuter. Men är inte ett dugg upprörd med lördags sällskapet - snarare skönt att inte vara den enda som sitter hemma och ugglar. Blir att dra iväg på hiking imorgon bitti innan tolvslaget så är väl lite anledningen till att man håller sig lugn + att jag har varit sjukt över festande nu på senaste tiden. Ska avverka en sväng till gymmet på morgonen med är det tänkt. Nä, fan, tröttheten smög sig på nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0