monday - say what day?

Har tanken någon gång slagit er att där passerade tjugofyra timmar av mitt liv - bara vips sådär? Ungefär så har den här dagen känts, otroligt kort. Men härligt att den är över. Bara en sex timmars skoldag imorgon sen blir det sooooola (och plugga, givetvis) på stranden hela onsdagen! Ska inte vara en grad under 22+ på hela veckan så det späder ju på ens sol cravings något så galet. Helgen har jag redan planerat att inte göra ett skvatt förutom att slöa, träna, slöa, sova som en gris, och slöa lite till. Har fått för mig att jag ska testa på Bikhram Yoga när tiden räcker till så kanske tar mig an den utmaningen, vem vet! Annars så. Inget sådär på rak arm.. hade tråkigt häromdagen så testade för första gången på att batik bleka ett par gamla blå jeans. Otroligt seg men spännande procedur som varade i två dagar innan önskat resultat. Så nu vill jag mest batik bleka/färga allt jag äger...  så kul var det!

Insåg precis efter en stunds stirrande ut i tomma intet och lyssnade på pittbullens snarkande här bredvid att.. jag har inte särskilt mycket att skriva om ikväll. Trodde det var Tisdag när jag vakna idag ändå så, haha.Tur att inte alla fåglarna flygit ut ur buren alla gånger. Så ja, Santa Barbara ger sig alltså på dagen Tisdag här inom femton minuter och det inenbär att jag ännu en gång borde varit i säng för en timme sen.. egentligen. Mot en ny dag, förvirrat sinne, och nya soliga kramar! Puss & godnatt.




 

tråkiga, gamla, blå.


tada!



Snarkis pittbullen.




Saknade varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0