smile through all the raindrops.

Regn. Utan dess like bara öser det ner. Hör mammas röst i huvudet från när jag var liten sjungandes på Siw Malmkqvist - Regnet det bara öser ner. Saknaden att bara vara kortare än ett samtal iväg från familjen är stor ikväll. Tre månader minus en dag kvar tills man åker hem. Svensk grill, svensk grill.. mat utan överdrivet mycket socker i är överlag efterlängtat. Trots att min syster nyss sa att mor min skickat ett paket till mig. Hoppas på geisha och olw ostbågar, ironiskt nog.

Dagen i sig har pendlat mellan satans stressig och nu, äntligen, harmoniskt lugn. Hade skola tidigt imorse, alltid en humörs dödare. Tror aldrig jag kommer magiskt förvandlas till en morgon människa. Resten av dagen har bara sprungit iväg med en massa måsten. Tog död på paniken med en promenad nere på stan och sen en timme på gymmet. Och nu perfekta avslutet.. regn. Mysigt, lugnade regn. Om jag kunde styra vädret så skulle smattret av regn vara något jag skulle vilja somna till varje kväll.


Kommentarer
Postat av: Ia

det går fort till juni=) snart är du hemma igen lollo=)

2012-04-15 @ 08:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0