one of those days.

himmelskt.
Klockan har nu rundats av till två på dagen och jag har inte gjort ett jäkla skvatt än. Har inte varit utanför dörren, mobilen är på ljudlös, inte ätit frukost än, vet inte vad det är för väder - bara totalt isolerat mig från omvärlden. Ni har inte en aning om hur längesen det var jag hade en sån här dag. Resten av helgen tänker jag fan inte göra ett skit heller. Efter att ha varit så stressad igår med konstant spy känsla i flera timmar så är ta det lugnt prio ett. Skönt att hitta balansen igen. Utöver det och det gamla vanliga så har det inte hänt så mycket mer än att timmarna går och dag efter dag passerar lika fort som dagen innan. Kan knappt förstå att det redan är maj i nästa vecka. Vore så underbart med en skogspromenad. Får helt enkelt ta och pallra mig iväg till stranden... imorgon. Idag är en slöis dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0