monday monday, monday.

Känt mig hyfsat produktiv sen igår. Fick ihop ett cv och personligt brev igår kväll, letade upp arkitekt kontor och inredare i närheten av Kalmar staden, kollade sommar jobb på platsbanken, kollade upp Kalmar boende över sommaren - sinnes dyrt att hyra rum! Så om någon skulle vilja ha en inneboende runt mitten av Juni till början av 4-5 Augusti - jag är rumsren och repsektfull (haha). Idag har jag, mindre bra, sov bort halva min lediga dag till halv tolv, kollat ett avsnitt av Roomservice, pluggat hemma och i bibblan x antal timmar så med andra ord betat av kapitel och frågeformulär för denna veckan.. ja, och sen andra struntsaker som planerat för Springbreak och vår Lake Havasu trip som bär av nu på lördag. Ska bli sjukt skönt med lov! Hela 10 dagar. Annars, annars.. försöker få någon att spela mario go kart med mig men tydligen så är mortal combat mycket roligare.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0