madness.

kvällen igår var inge kul. sömnpillrena funkade inte. grannarna bråkade så inuta helvete långt in på små timmarna. yes, det var igår det.. livet i santa barbara klockan halv tolv en tisdag kväll.. saknas ord vissa gånger hur le man är på studentlivet. idioter finns det dock överallt så får väl vara en tröst. ikväll dock, onsdag, så spelar grannarna på höger sida om oss någon sorts "bomp bomp" mexikanska musik. folk härjar i köket, springer i trappen och är bara allmänt inte på nivån håll käften. hade jag haft lustgas på mig så hade jag förmodligen använt det på samtliga irritations objekt. prata löser uppenbart inga större problem.. ibland undrar man. dagen har inte varit helt åt fanders, inföll efter kl 21 så två timmar höll tålamodet. men dagen, dagen.. vart tog den vägen. varit ledig alla onsdagar denna terminen men gav ingen chans till att lapa sol på stranden idag inte. hållt på med den sista ritningen i Space Planning and Lighting kursen - as gutt att bli av med den läraren, inte kursen. efter det spenderade jag lite tid i data labbet. finslipade en annan ritning som ska in imorgon i en kurs sk. AutoCAD. Efter det vart jag klar med allting för dagen.. och blev sjukt rastlös. Är inte van att inte ha högvis med saker att göra så tog pittbull fisen på en spring/promenad i lite mer än en timme..besteg världens jävla backe uppför i 25 min. men vart inte så farligt, snarare skönt att röra på sig. börjat få någon sorts träningsabstinens nu på senaste, lustigt.. ja, annars. strålande väder som vanligt säkert legat runt 25 grader plus idag, igår kväll var det 20 grader varmt vid 22 på kvällen så sommaren börjar definitivt ta sig. Idag är det en vecka kvar tills ledigheten börjar.. och fy fan vad jag ska må. dags att runda upp kvällen och vänta in sömnen med boken "On The Road" med Jack Kerouac.

Fis pittbullen sover redan här bredvid, vilket lyllos..



en månad kvar tills man är på svensk mark igen.

saknar er, människor som djur.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi saknar dig med!!



2012-05-10 @ 12:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0